Для споживачів

Вхід для споживачів

ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» здійснює розгляд звернень, скарг, претензій та повідомлень споживачів про загрозу електробезпеці в центрі обслуговування споживачів за адресою:

61091, м. Харків, вул. Танкопія, 31/3
тел./факс: (057) 392-05-25, 392-05-30
e-mail: ekenoll@yahoo.comekenoll@ukr.net

Режим роботи центру обслуговування споживачів:
понеділок-п’ятниця з 08-00 до 17-00 години
обідня перерва з 12-00 до 13-00 години
субота-неділя – вихідні дні

Споживач може подати звернення/скаргу/претензію шляхом:
— подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ»;
— подання письмової заяви поштовим зв’язком на адресу ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ»;
— використання мобільного додатку «Енергетика Онлайн» ;
— в електронному вигляді за наведеною нижче формою.

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензії споживача:
— обов’язково повинно бути вказано повне найменування споживача відповідно до установчих документів, юридична адреса, адреса місцезнаходження об’єкта електропостачання;
— викладено суть порушеного питання, пропозиції, заяви, скарги, повідомлення тощо;
— письмове звернення/скарга/претензія споживача повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. До звернення/скарги/претензії споживач має додати наявні оригінали рішень або копії рішень, які приймалися за його зверненням/скаргою/претензією раніше, а також за наявності документи, необхідні для розгляду звернення/скарги/претензії, які після його (її) розгляду повертаються споживачу. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді, також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Попередня відповідь на звернення/скаргу/претензію споживача надається протягом 1 (одного) робочого дня від дня отримання звернення/скарги/претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону.

Звернення/скарги/претензії/повідомлення споживачів про загрозу електробезпеці розглядаються по суті у строки, встановлені чинним законодавством, залежно від предмету питань, порушених у них.

Форма електронного звернення/скарги/претензії споживача:

Приклад-роз'яснення рахунку за електричну енергію

Показники якості надання послуг з електропостачання, порядок та розмір компенсації за недотримання показників якості електропостачання, визначені Регулятором

Порядок надання повідомлень про загрозу електробезпеці споживачів

Процедура надання інформації
Цей Порядок визначає процедуру надання інформації про загрозу електробезпеці споживачів і створений для оперативного реагування і швидкої локалізації подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

І. Дії працівників або свідків нещасного випадку чи аварії яка становить загрозу електробезпеці:

  1. Строк подачі інформації: Негайно
  2. Кому подається інформація:
    Для працівників — безпосередній керівник працівника або інша уповноважена особа на підприємстві.
    Для споживачів – центр обслуговування споживачів ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ».
  3. Порядок дій: У випадку виявлення подій, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин або можуть призвести до системних збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві необхідно негайно перш за все самому тримати безпечну відстань від місця події (у випадку замикання на землю чи падіння дерева на провода повітряних ліній безпечна відстань становить не ближче 8 метрів), сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця аварії випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося, через засоби зв’язку або нарочним безпосередньо керівника або іншу уповноважену особу на підприємстві, для споживачів – центр обслуговування споживачів ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» за телефонами: (057) 392-05-25, 392-05-30

ІІ. Дії керівників або інших уповноважених осіб на підприємстві у разі отримання повідомлення про нещасний випадок чи аварію яка становить загрозу електробезпеці

  1. Строк подачі інформації: Негайно
  2. Кому подається інформація: У разі пожежі на об’єктах: повідомити за допомогою засобів зв’язку відділ цивільного захисту, пожежної безпеки та мобілізаційної роботи, чергового диспетчера РЕМ, ОДС, центр обслуговування споживачів ТОВ «ЕК «ЕНОЛЛ» за телефонами: (057) 392-05-25, 392-05-30.
  3. Порядок дій: Керівники на місцях, перш за все, повинні оцінити ситуацію і визначити наслідки від настання нещасного випадку або інших подій, які становлять загрозу електробезпеці, організувати, за необхідності, надання першої медичної допомоги, прийняти невідкладні заходи по недопущенню подібних подій.

Інформація про частку кожного джерела енергії, купленої за попередній рік

Інформуємо про частку кожного джерела енергії, використаного для виробництва електроенергії, проданої на РДН та ВДР у четвертому кварталі 2019 року
Згідно інформації з сайту ДП «Оператор ринку» інформуємо про частку кожного джерела енергії, використаного для виробництва електроенергії, проданої на РДН та ВДР у четвертому кварталі 2019 року.«Оператор ринку», відповідно до вимоги НКРЕКП оприлюднювати інформацію про вплив виробництва електричної енергії на навколишнє середовище, проаналізував надану станом на 20.01.2020 року учасниками ринку інформацію про обсяги проданої на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку електроенергії та про частку кожного джерела такої енергії.

У четвертому кварталі 2019 року частка ядерного палива, використаного для виробництва електричної енергії, проданої на РДН та ВДР, становила 53,61%, вугілля – 18,60%, енергія хвиль та припливів, гідроенергія – 10,23%, енергія вітру – 6,49%, енергія сонячного випромінювання – 4,85%, природного газу – 4,37%, біогазу – 0,63%, біомаси – 0,53%, мазут – 0,05%.


Доступні джерела інформації про вплив на навколишнє природне середовище, спричинений виробництвом електричної енергії усіма джерелами енергії

Національний екологічний центр України

Порядок зміни електропостачальника

Мобільний додаток «Енергетика Онлайн»

Мобільний додаток
Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, спільно з аналітичним центром DiXi Group у рамках проекту USAID «Прозора енергетика» розробили та 21.02.2019 презентували мобільний додаток «Енергетика Онлайн», який сприятиме створенню ефективних енергетичних ринків, де в центрі уваги перебуватиме споживач. Мобільний додаток був створений з метою спрощення доступу до інформації та підвищення рівня прозорості в енергетичному секторі України та надає можливість споживачам: отримати оперативну інформацію про діючі тарифи та порівняти їх з ціновими пропозиціями, які діють у сусідніх областях; перевірити рахунок за послуги електро- та газопостачання, подати скаргу до Компанії – постачальника послуг; знайти відповіді на актуальні запитання щодо надання субсидії, термінів оплати рахунків за послуги, погашення заборгованості, енергозбереження тощо; подати заяву на компенсацію за неякісно надані послуги у сферах електро- та газопостачання; оцінити роботу центрів обслуговування операторів мереж та постачальників газу і електроенергії; повідомити про зловживання енергокомпаній щодо порушень з боку їх посадових осіб та персоналу; контролювати розробку та виконання інвестиційних програм і надавати пропозиції щодо їх покращення; зареєструватися на громадські обговорення у сфері енергетики. Мобільний додаток можна завантажити з Google Play за назвою EnergyOnline. З питань технічної підтримки мобільного додатка та надання своїх зауважень і пропозицій до його роботи необхідно звертатися на електронну адресу: sergey.zorya@gmail.com.